ПриватБанк звернувся до клієнтів: з'явилася важлива інформація для всіх власників банківських карток.


У червні 2025 року ПриватБанк почав використовувати короткий номер 3700 для зв'язку зі своїми клієнтами. Таким чином, банк прагне забезпечити безпеку і збільшити довіру між собою та українськими користувачами послуг.
Тепер клієнти можуть бути впевнені, що дзвінки від 3700 - це дійсно від ПриватБанку, адже цей номер використовується лише для зв'язку з абонентами операторів Vodafone, Lifecell та Київстар. Слід також запам'ятати, що банк ніколи не звертатиметься до клієнтів через соціальні мережі, тому будьте обережні, аби не потрапити до рук шахраїв.
Безпека та довіра важливіше за все
ПриватБанк продовжує забезпечувати надійні фінансові послуги та пильнувати за безпекою клієнтів, активно реагуючи на сучасні загрози та запобігаючи можливим шахраївським схемам. Новий стандарт комунікації - лише один з кроків у напрямку покращення відносин між банком та клієнтами, забезпечуючи захист і спокій українським споживачам фінансових послуг.
Читайте також
- Зеленський назвав терміни можливої атаки Путіна на країни НАТО
- ПРООН запускає в Україні проєкт відновлення громад на $120 млн
- Трамп оголосив про перемир'я між Іраном та Ізраїлем, Нетаньяху підтвердив
- "Квартира як подушка безпеки": в Україні з'явився новий тренд на ринку нерухомості
- Дощі та грози знову накриють Україну: синоптик Діденко попередила про чергову хвилю негоди
- Подвійний удар по гривні: аналітик пояснив, чому курс долара та євро різко зросте