Штучний інтелект на рейках: Hitachi запустила інноваційний сервіс для залізниць.


Японська компанія Hitachi Ltd. представила новий сервіс обслуговування залізниць, використовуючи технологію штучного інтелекту від Nvidia Corp., з метою привернути увагу залізничних операторів по всьому світу.
Система HMAX була представлена на виставці InnoTrans 2024 в Берліні наприкінці вересня. Вона використовує камери та датчики, розміщені на потягах, для збору даних про роботу. Потім штучний інтелект аналізує ці дані, виявляє аномалії та прогнозує найкращий час для заміни деталей, повідомляє Kyodo.
Це перше комерційне застосування штучного інтелекту від Hitachi в обслуговуванні залізниць. Розробка була здійснена після партнерства з Nvidia, оголошеного в березні. За даними компанії, систему вже використовують на деяких маршрутах у Британії та Італії.
HMAX використовує потужні графічні процесори Nvidia для швидкого аналізу зображень та даних датчиків, таких як температура і вібрація, що були отримані з експлуатованих потягів.
Це дозволяє збирати дані частіше, ніж традиційні методи обслуговування, що сприяє зниженню потреби в заміні деталей та поліпшенню загальної безпеки.
"Ми вважаємо, що штучний інтелект має негайні та дуже важливі застосування, які зроблять роботу залізниць ефективнішою", - заявив генеральний директор Hitachi Rail Джузеппе Маріно на виставці InnoTrans.
Читайте також
- В Росії хочуть карати за передачу телефонного номера
- Солдат втік з бойового чергування — рішення суду
- Кримінальні справи проти КМДА — які найбільші втрати бюджету
- Виключений з обліку — як перевірити розшук від ТЦК
- Трамп заявив, що домовився із Coca-Cola про цукор — подробиці
- У Добропіллі після атаки РФ побільшало жертв — що відомо