У "Дії" запустили нову функцію скарг на відсутність зв'язку чи інтернету.


Міністерство цифрової трансформації України представило новий спосіб збору даних про проблеми з мобільним зв'язком та інтернетом. Користувачі мають можливість легко повідомити про технічні неполадки за допомогою мобільного додатка "Дія".
Завдяки цій новій функції громадяни зможуть надавати детальну інформацію про проблеми з телекомунікаціями. Вони зможуть вказати географічні координати та описати характер проблеми, такі як відсутність інтернету, проблеми з дзвінками або повна втрата зв'язку.
Як повідомити про проблему в Дії:
- Відкрийте додаток "Дія" і натисніть "Відсутній зв'язок";
- Дайте дозвіл на використання геолокації;
- Оберіть, чи виникає проблема тільки під час відключення електроенергії;
- Виберіть оператора;
- Уточніть, що саме не працює: інтернет, дзвінки або обидва;
- Вкажіть, де саме немає зв'язку: у приміщенні або на вулиці.
Цей новий механізм дозволить швидко реагувати на проблеми зв'язку та забезпечить швидке відновлення комунікації. Зібрана інформація буде передана до Національної комісії з регулювання зв'язку для аналізу та координації з мобільними операторами.
Важливою особливістю цієї нової функції є можливість зберігання повідомлення про проблему навіть при відсутності інтернету і автоматична його відправка після відновлення зв'язку.
Крім цього, в "Дії" було запущено зручну функцію для водіїв.
Читайте також
- Групу крові пов'язали із ризиком раннього інсульту: результати дослідження
- Зеленський підтвердив загибель командира 110 ОМБр Захаревича внаслідок ракетного удару
- У колишнього голови Броварського ТЦК знайшли елітну нерухомість та автопарк
- Генштаб підтвердив успішний удар по командному пункту російських військ у Донецьку
- Макрон і Путін провели першу розмову за 3 роки: французький президент закликав до перемир'я в Україні
- Один голос усе вирішив: Сенат США схвалив спірний бюджет Трампу